رفقــــــــــــــاء الـــقمــــــــــــــــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
رفقــــــــــــــاء الـــقمــــــــــــــــر

احلى منتدى بيكم وبينا ان شاء الله

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

سكان مصر

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1المنتدى العام سكان مصر الخميس يناير 03, 2008 11:59 am

النورس الحزين

النورس الحزين
عضو شادد حيله
عضو شادد حيله

سكان مصر 77 مليون منهم 34 مليون عجائز وكبار السن فيتبقى 43 مليون لكي يعملون منهم 27 مليون لا يزالوا يدرسون فيتبقى 16 مليون للعمل منهم 11 مليون بالعسكرية والجيش فيتبقى 5 مليون للعمل منهم 2 مليون حكوميين وسياسيين فيتبقى 3 مليون للعمل منهم مليون و550 ألف مرضى بالمستشفيات ومعاقين ومقعدون فيتبقى450 ألف للعمل منهم 449998 في السجون فيتبقى 2 فقط للعمل أنا وأنت وأنت سايب الدنيا وقاعد تقرأ الرساله

انت في اوضتك..نايم في سريرك ومتغطى.. وطافي النور يجي حد يفتح عليك الباب من العائله الكريمه ويقولك... ايه ده انت هتنام ولا ايه؟؟ اظن ده مش وضع رقص واضح طبعا اني هنام مثلا خارج من اوضتك في امان الله و رايح تعمل اي حاجة ييجي حد من افراد الاسرة اللذيذة يقوللك ايه ده انت صاحي؟ لا يا حبيبي بمشي و انا نايم انتم معزومين عند ناس وأول ما وصلتوا عندهم وفتحلكوا الباب تلاقى ابنهم الصغير بيقول... ايه ده انتوا جيتوا؟؟؟

تيجي نلعب روميو و جولييت أنا أقول بحبك و انتي كمان تقولي, انا أقول يا روحي و انتي كمان تقولي يا روحي, انا اتنهد و أبص للسما و انتي تقولي بتبص على ايه يا منيل القمر مش موجود فأقولك لإنه نزل يقعد جنبي فتبتسمي تلك الابتسامة الحمراء (لإنك أهلاوية) و تميلي برأسك و تلامس قطعة من وجهك كتفي فتظهر لي تلك المنطقة الوسطى من رأسك التي تقول باحتمالية وصولك لمرحلة الصلع المبكر فأبكي بداخلي على حظي المهبب

https://aseraelnada.yoo7.com/profile.forum?mode=viewprofile&u

2المنتدى العام رد: سكان مصر السبت يناير 05, 2008 3:32 am

سندريلا

سندريلا
عضو نشيط
عضو نشيط

ههههههههههههههههههههه
مرسى يا نورس على النكت دى

3المنتدى العام رد: سكان مصر السبت يناير 05, 2008 5:11 am

رقة الندى

رقة الندى
المديرررررررر