رفقــــــــــــــاء الـــقمــــــــــــــــر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
رفقــــــــــــــاء الـــقمــــــــــــــــر

احلى منتدى بيكم وبينا ان شاء الله

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عاوز تعكنن على مراتك, ادخل وانت تعرف

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

النورس الحزين

النورس الحزين
عضو شادد حيله
عضو شادد حيله

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان 00 اشمعنى انت ؟
ولو حاولت ترجع تنام تانى قول لها مادام صحيتى حضري الفطار بقى
اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة قلها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة
ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل 00 كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكوره قلها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب
( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )
اصحى يوم الجمعه بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة
طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض
فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 20؟
اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات
يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها
لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية
لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقولها
حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!
وربنا معاكم واى واحد بعد ما يقرأ الموضوع ده ومراته رفعت عليه قضية خعل انا غير مسؤل او اكلت دراعه انا مليش دعوه

https://aseraelnada.yoo7.com/profile.forum?mode=viewprofile&u

بشرة طفل

بشرة طفل
مشرف

طيب ماهى بتصحى معاه وبتحضره فطاره وتساعده فى لبسه وينزل وتقعد هى بقا تنضف البيت وتنزل السوق وترجع وتشوف هتشيل ايه خضار وايه هتعمله وبعدين تشوف بقا هتعمل اكل ايه وتعمل الاكل .........و..........و......... Sad تصدق اللى بتقوله ده حراااااااام
ههههههههههههه تسلم أيدك يانورس lol!

النورس الحزين

النورس الحزين
عضو شادد حيله
عضو شادد حيله

انتو سيبونا فى حالنا ومتطلبوش اجهزه ولبس وخروج ليل نهار وبلاش العكننه وغييييييير واحنا نتمنى لكم الرضى

وشكراً لمرورك

https://aseraelnada.yoo7.com/profile.forum?mode=viewprofile&u

الدلوعة

عضو شغااااااال
عضو شغااااااال

ليه الازية دي يا عم هو في اغلب من المراْة عايز تعكنن عليها ليه حرام عليك دا الرسول صلى الله عليه وسلم قال "استوصوا بالنساء خيرا

الدلوعة

عضو شغااااااال
عضو شغااااااال

ليه الازية دي يا عم هو في اغلب من المراْة عايز تعكنن عليها ليه حرام عليك دا الرسول صلى الله عليه وسلم قال "استوصوا بالنساء خيرا"

القلب الطيب

القلب الطيب
عضو شادد حيله
عضو شادد حيله

بلاش شغله سى السيد دى
الستات غلابه
بطلو ظلم يا عالم
وانتم بطلو عكننه

افريكانو الحزين

افريكانو الحزين
مشرف

اخوية قال بلاش عكننة عليكم انتوا